نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

سامری: یک تیم مصدوم داریم|وزارت نفت اجازه استفاده از بازیکن خارجی به ما نمی‌دهد

  • کد خبر: ۶۰۱۶۰
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
سامری: یک تیم مصدوم داریم|وزارت نفت اجازه استفاده از بازیکن خارجی به ما نمی‌دهد
تیم بسکتبال نفت آبادان مقابل شهرداری گرگان با نتیجه 89 بر 67 شکست خورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان پس از شکست مقابل شهرداری گرگان گفت: بازی خوبی برای ما نبود و نه تیم خوبی بودیم و نه تمرکز لازم داشتیم. هیچ نشانی از تیم نفت آبادان در این بازی ندیدیم البته انتظارش را داشتم آنهم به این دلیل که در دو هفته اخیر بخاطر آسیب دیدگی بازیکنان نتوانستیم درست تمرین کنیم. بنی کوچویی کشاله اش کشیده شده، سعید داورپناه از اردوی تیم ملی عضله شکمش کش آمده و آرن هم هنوز برنگشته است. علاوه بر این‌ها اشکان خلیل نژاد و عدنان شاهوردی هم گرفتگی عضله شدید داشتند و روز قبل از بازی پیش دکتر فرهادی رفتند و یک مقدار بهتر شدند.
او در ادامه گفت: قطعا تیمی که نتواند تمرین کند نمی‌تواند خوب هم بازی کند. هیچ کدام از کار‌های حمله و دفاع را نتوانستیم خوب انجام دهیم. مقابل تیم قدرتمندی مثل شهرداری گرگان باید با صددرصد آمادگی حاضر شد. ما از اول فصل تا الان یک جلسه نشده که با همه بازیکنان مان و صدردرصد توان مان یک تمرین درست بکنیم، شاید عده‌ای فکر کنند اغراق می‌کنیم، ولی این واقعیت دارد.
سرمربی نفت درباره عدم استفاده از بازیکن خارجی هم گفت: ما الان ۳ سال است که طبق بخشنامه نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم و حتی برای جام باشگاه‌های آسیا هم با ایرانی‌ها رفتیم. می‌دانم که این سیاست باشگاه نیست و بخشنامه وزارت نفت است. بدون شک با این همه مصدوم بازیکن خارجی خیلی می‌توانست به ما کمک کند، اما متاسفانه اجازه گرفتن بازیکن خارجی نداریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->